pay_the_piper: (damn I'm pretty)
While the right thing is just not to share? This amused me.

I'm not sure if this is part of IJ wank, or just Random AIM LOLs. Either way?

I kinda did LOL at them.


Person (2:47:19 AM):Do you see yourself as being immature?
Atalanta79 (2:47:52 AM): Depends on what we are discussing
Person (2:48:14 AM): WE'RE DISCUSSING WHAT A POOPY HEAD YOU ARE!
Atalanta79 (2:48:47 AM): Because that speaks endlessly of maturity, doesn't it?
Person (2:49:04 AM): IT SPEAKS ENDLESSLY OF YOUR FACE.
Atalanta79 (2:49:14 AM): Yeah, Ok. Whatever.
Person (2:49:23 AM): OHHHHH GOOD ONE.
Person (2:49:33 AM): I THINK I NEED SOME ICE FOR THAT VICIOUS BURN.
Person(2:49:39 AM): QUICK
Person (2:49:42 AM): MEDIC
Person(2:49:45 AM): GET ME AN ICE PACK
Person (2:49:48 AM): STAT
Person (2:49:54 AM): OR MAYBE JUST SOME ACTUAL ICE
Person (2:49:58 AM): IF YOU HAVE IT READY
Person (2:50:01 AM): ..PLEASE
Atalanta79 (2:50:08 AM): As amusing as you are, bye now.
Person (2:50:16 AM): BYEBYE FUCKFACE
Person (2:50:19 AM): SEE YOU IN HELL
pay_the_piper: (Suck My Imaginary Cock)
Wow.

CRACK, O-HELLO JELLO.

There are few things on the internet that truly make me laugh. But wow, I think I might have broken a rib. Either way, excellent way to end the night. Superiority by glitter, haha...Sorry, I'm still amused.

Which honestly just brings me back to a post long ago. You all likely remember it, The Drama!wheel. I suppose this is the point in which we say, "tea and crumpets done, oh by the way that was checkmate." Because I think that shit is a rollin' again, but this sometime chasing the IT Clown who is carrying a pink, French Poodle.

Poor damn dog.

Here is a clue, my friends. When you do not think someone is worth the time to reply to them? Don't reply. Commenting long enough to tell me "you aren't worth the time" is a bit counterpoint. The fact that you had to reply speaks highly of 'being under your skin'. Regardless of truth, appearance on the internet is everything.

HA...Ok, I might be done laughing now.
pay_the_piper: (LMAO)
So, the drama wheel just never stops. I realize this after years of RP that Drama Wheels are forever rolling down the hill and like the snow balls they just progressively get bigger. It starts with one thing, then on to something else...and then like a million other crappy things happen...

Then it stops for a bit of tea and crumpets. Maybe a game a chess, and you think: "Wow, This drama fellow isn't so bad!"

Then he rolls over your foot. And you scream "BITCH!!"

And like I said in the post below. People, the world wide webs isn't that big. Not when you all clump together like cheese on a garlic and chive biscuit. (Shut up, I'm hungry.) If you plan find an RP with someone you don't like in it, why not just forgo playing verse trying to get them kicked out? Because trying to start the drama is so 20 ways to lame it isn't even funny.

Hopstoch has more entertainment value than RP Whores with agenda's.

I'm going to make a shirt, "Drama Free" on the front, "don't roll over me." on the back.

But I'm going to laugh at some idiot first.

Mommy, can I? Can I please?

April 2011

S M T W T F S
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425 2627282930

Syndicate

RSS Atom

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Sep. 22nd, 2017 10:35 pm
Powered by Dreamwidth Studios